Pagina's

zaterdag 8 februari 2014

Olympische Winterspelen

Ik wilde een nail art maken van de Olympische Winterspelen maar wist nog niet precies wat. Na de drie podiumplaatsen op de 5 km heren schaatsen kwam de inspiratie!

Ik heb eerst m'n nagels gelakt met Essie - Blanc.

De fakkel komt van MJ-VII. Ik heb eerst de onderkant met zwart gestempeld, vervolgens heb ik rood en geel gemengd en heb ik het bovenste deel gestempeld.

De ringen zijn denk ik het lastigste wat ik ooit op m'n nagels heb gedaan. Ik heb hiervoor Cheeky plate Happy Nails gebruikt. Daar stond een afbeelding met cirkels. Ik heb telkens één cirkel gestempeld op m'n bakmat. Nadat ik de cirkel eraf haalde, heb ik ze op maat geknipt en één voor één met een pincet op m'n nagels gedaan. De tekst heb ik geschreven met de Nail art tattoo pen van Essence; ook eerst op m'n bakmat zodat ik het daarna makkelijker op m'n nagel kon plaatsen.

De medailles komen van Cheeky - Top of the class die ik op m'n bakmat heb ingekleurd.

De schaatsen komen van SdP-79.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...