Pagina's

donderdag 20 februari 2014

Schatkaart

Morgenmiddag vieren we op school carnaval en ik ga als piraat. Twee jaar geleden ging ik ook als piraat en toen had ik doodhoofdjes gestempeld. Dit jaar wilde ik iets anders dus ik heb geprobeerd een schatkaart te maken.

Ik ben begonnen met P2-Love Letter.
De zee heb ik met blauwe acrylverf erop gemaakt, omlijnd met zwarte acrylverf en met bruine acrylverf heb ik donkere vlekken gesponsd.
De piratenvlag, de boot en de schatkist komen van Cheeky 49. De schatkist heb ik wat opgevuld met flakies en gouden nagellak.
De palmbomen komen van BM-315 en B01.
Het rode kruis komt van BM-411. De rode streepjes heb ik zelf gemaakt.
Het anker komt van Cheeky 36.
De windroos is een ster van HD09 en de N erboven heb ik gestempeld met een MoYou plate die het woord collectioN had.



En dan ook maar een fotootje in m'n outfit :-)

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...