Pagina's

zaterdag 1 maart 2014

Cheeky Jumbo 8 - Princess Charming

Ik vond m'n nagels van gisteren niet zo leuk dus ik heb vandaag weer wat nieuws gedaan.
Ik wilde beginnen met een kleurrijke ondergrond maar toen ik begon ben ik toch weer bij paars/roze blijven hangen. Het blijven m'n favoriete kleuren :-)

Ik heb eerst m'n nagels wit gelakt en vervolgens heb ik met witte, roze en paarse acrylverf en een sponsje een basis gemaakt. Het is op de foto niet goed te zien maar ik vond het erg mooi geworden en ik vind acrylverf erg lekker werken!
Natuurlijk moest er nog wat op komen. Ik heb een stamping decal gemaakt van plate  Cheeky Jumbo 8 - Princess Charming en paarse stempellak van Dashica. De bloemetjes heb ik ook met acrylverf ingekleurd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...