Pagina's

zaterdag 1 maart 2014

MoYou Princess Collection 13

Vandaag had ik wat nieuwe lakken die ik tegelijk wilde gebruiken.
Ik ben al heel lang op zoek naar een manier waarop ik de lakken mooi in elkaar kan laten overlopen. Een beetje moeilijk uit te leggen maar alsof het eruit ziet als gemengde verf, maar dan weer anders dan een water marble. Ik probeerde vandaag de natte lak met een kwastje te mengen maar dat werd ook niet zoals ik wilde.
Uiteindelijk heb ik maar een plastic zakje gepakt dat voor me lag en daarmee wat gerommeld, eigenlijk een soort saran wrap. Ik vind ze niet super geworden.

Ik heb eerst twee lagen gelakt met Color Club-Sweetpea.
Toen dit droog was heb ik er wat druppels op gedaan van Color Club-Lavendarling en Essence-Be berry now! Terwijl dit nog nat was heb ik er een paar keer met een zakje opgedrukt.
Vervolgens heb ik gestempeld met MoYou - Princess Collection 13 en heb ik witte stempellak van Essence en paarse van Dashica op de plate gemengd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...