Pagina's

maandag 21 april 2014

Sand polish gradient

Eerlijk gezegd ben ik niet een hele grote fan van de sand polishes. Ik vind het vervelend aanvoelen en normaal doe ik een sneldrogende topcoat op maar dat is niet zo handig bij een sand polish :-/

Ik weet ook niet wat me bezielde om een gradient te maken met deze lakken. Ik was zo stom geweest om de zijkanten van m'n nagels niet af te plakken waardoor de clean up verschrikkelijk werd. Ik wilde met zwart eroverheen stempelen maar m'n zwarte stempellakken wilden niet pakken, uiteindelijk heb ik gestempeld met Mexican Pink van Mundo de Unas en plate Pueen 73.
De sand polishes zijn: Catrice Luxury Lacquers - C04 PLUMbeach, Catrice Crushed Crystals - 02 PLUMdogMillionaire, P2 Sand Style - 080 Lovely.

Na een uur heb ik ze eraf gehaald :-D


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...