Pagina's

zondag 27 juli 2014

Tijgers

De challenge deze zondag in A.I.S. was tijgers.
De laatste keer dat ik tijgernagels had moet iets van 15 jaar geleden zijn. Er was nog niet heel veel op het gebied van nail art maar ik bewaarde altijd m'n lege eyeliner flesje. Met het kwastje dat ik in de nagellak doopte, kon ik dunne lijntjes trekken.

Voor deze nagels heb ik eerst m'n nagels met één laagje oranje en wit gelakt. Daarna ben ik eroverheen gegaan met een sponsje en wat acrylverf.
De tijgerprints heb ik gestempeld met Mundo de Unas en komen van A-01. Een XL plate die ik een keer op een markt heb gekocht. De plate is niet geweldig (ik moest wat stukjes met acrylverf bijwerken) maar het was de enige die lang genoeg was voor m'n nagels.

De tijgers zijn stamping decals. Ze komen van W219 (een plate die ik heb gewonnen in de fb group 'Nail Update'). Ik heb ze op een bakmat gestempeld en ingekleurd met acrylverf.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...