Pagina's

zondag 3 augustus 2014

Strand

Ik wilde al een tijdje strandnagels maken maar het kwam er maar niet van. In een van de facebook groepen waar ik lid van ben is de challenge komende week strand. Een goede reden dus om ze echt te maken.

Ik had wel al plates uitgezocht met stranddingen maar had nog niet echt een idee, dus ik ben maar gewoon begonnen.
Ik heb m'n nagels eerst wit gelakt. Daarna heb ik met acrylverf lichtblauw gesponst en naar beneden steeds donkerder. Ik heb heel wat kleuren door elkaar heen gebruikt. Later ben ik er nog met een kwastje overheen gegaan om de horizon wat strakker te krijgen. Onderaan heb ik ook nog wat met wit gesponst. Voor het zand heb ik een zandlakje gebruikt. Deze was rood dus ik heb erna wat met m'n acrylverf gemengd en ben er met een sponsje overheen gegaan totdat ik de juiste zandkleur had.

Toen de base af was ben ik gaan stempelen, ondertussen had ik al wat stamping decals gemaakt. Ik heb alles gestempeld met de lakken van Mundo de Unas en de stamping decals heb ik ingekleurd met acrylverf.

Van links naar rechts:
Pink: de palmboom komt van Nailways-Vive la vie; beach baby, het bootje en één van de schelpen van Infinity Nails-61, de zeester van SdP-57.
Ringvinger: de surfer komt van Nailways-Vive la vie; beach baby, de parasols van Cheeky 36, de handdoeken en de bal (ja dat moet een bal voorstellen) heb ik er zelf op gemaakt.
Middelvinger: de zon, het bootje en de kinderen komen van Infinity Nails-61, links nog een los emmertje van SdP-57.
Wijsvinger: het jongetje met de vlieger komt van Cheeky Jumbo 7 - Home sweet home, een schelp en het bootje van Infinity Nails-61 en de zeester van SdP-57.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...