Pagina's

zaterdag 13 september 2014

Infinity Nails 14

Na twee weken eindelijk weer een nail art waar ik blij van word. Ik had totaal geen inspiratie en zin om m'n nagels te doen, wat haat ik dat gevoel, maar ik denk dat ik uit m'n dipje ben.

Ik heb m'n nagels gelakt met Only You - 228 High Heels.
Ik heb stamping decals gemaakt van plate Infinity Nails-14.


Als ik decals maak gebruik ik een siliconen bakmat. Ik doe er eerst een laagje topcoat op (Essence Sealing Topcoat). Bij deze heb ik gestempeld met Mundo de Unas - Black en Infinity Nails-14. Ik heb ze ingekleurd met acrylverf; als ze droog zijn doe ik er nog een laagje topcoat over. Na een paar minuten haal ik de decal eraf en plaats ik het op m'n droge nagel. De topcoat die ik gebruik maakt de decal erg flexibel waardoor je het makkelijk kunt aandrukken en eventueel opnieuw plaatsen als het niet goed zit. Vervolgens knip ik de decal bij, maak m'n nagelriemen schoon met aceton en breng ik nog een laagje topcoat aan om het te sealen. 


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...