Pagina's

zondag 21 september 2014

Kamp

En nog eentje vandaag :-)
Maandag ga ik op kamp met groep 8. We hebben het helemaal vol gepland met leuke activiteiten, het enige nadeel is wel dat ik vijf dagen niet m'n nagels kan doen :-(

Het poppetje links komt van Nailways Vive la vie - Vacation, de letters van MJ-XIII en de rest van Cheeky - Jumbo Plate 4 Top of the class.
Ik maak m'n stamping decals altijd op een bakmat en pas toen ik de smileys op m'n nagel wilde plaatsen kwam ik erachter dat het in spiegelbeeld was, de L van 'lol' stond dus verkeerd. Dat vergeet ik altijd bij m'n bakmat. Die kon ik dus weer opnieuw maken maar dan op de stempel zelf. De muzieknoten hebben het ook maar die heb ik maar lekker zo gelaten!


2 opmerkingen:

  1. super gaaf voor dit soort dingen zou je geltopcoat moeten hebben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat heb ik helaas niet. Poshe is meestal ook wel erg goed, maar met decals heb ik vaak dat de hoekjes gaan loslaten. Ik denk dat ik gewoon een topcoat voor de zekerheid meeneem :-)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...