Pagina's

woensdag 17 september 2014

Qgirl-004 Born Pretty Store

Een andere plate die ik bij Born Pretty Store heb uitgekozen is Qgirl-004.
Er staan zulke schattige afbeeldingen op, dat het me moeite kostte om iets uit te kiezen.

De base is P2-New in town.
Het koppeltje heb ik gestempeld met Mundo de Unas - black.
De rest is gestempeld met MdU - white. Met de leadlight techniek heb ik het ingekleurd. Hierbij gebruik je sheer lakken over wit. Ik heb ze zelf gemaakt door gewone lak te mengen met een topcoat.


Ook van deze plate is de kwaliteit erg goed. Ik heb ermee op papier gestempeld en zelfs de letters stempelen goed!

De plate kost 2,99 dollar. Born Pretty Store heeft wereldwijd gratis verzending en met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op je bestelling! Dit geldt ook op de andere nail art die ze hebben.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...