Pagina's

zondag 14 september 2014

Stippen - M100 Born Pretty Store

Ik mocht van Born Pretty Store drie plates uitkiezen om te testen.
Toevallig had ik daar een paar weken ervoor wat dingen besteld die me bevielen dus dat wilde ik wel erg graag.
Bij plate M100 wist ik bij het bestellen al wat ik wilde maken.

Ik heb m'n nagels eerst zwart gelakt met Sinful Colors - Black on Black.
Van links naar rechts heb ik gestempeld met: Mundo de Unas-5, MdU-16, Handy- Mint, MdU-15.
Vervolgens heb ik met acrylverf en een dotting tool de stippen ingekleurd.


Plate M100 vind je hier. Hij is erg goedkoop, namelijk maar 2,09 dollar; in euro dus nog goedkoper. Born Pretty Store heeft wereldwijd gratis verzending en met de code onderaan krijg je nog eens 10% korting op je aankoop! Het duurde drie weken voordat ik de bestelling binnen had.

Ik heb de plate getest op papier met Mundo de Unas - Black en ik was erg onder de indruk van zo'n goedkope plate.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...