Pagina's

zondag 12 oktober 2014

Halloween

M'n eerste Halloween mani van dit jaar en ik heb zin om er nog veel meer te maken.

Ik heb eerst een gradient gemaakt met lichtblauw, paars en donkerblauw.
Ik ben hier overheen gegaan met grijze acrylverf dat ik flink verdund had met water, door met een servetje erop te drukken krijg je een beetje een mistig effect.

M'n pink heb ik gestempeld met Infinity Nails-21.
De boom op m'n ringvinger ook met Infinity 21; de grafstenen met HD04.
De maan op m'n middelvinger heb ik met een dotting tool en gele acrylverf gemaakt. De grafstenen komen van Infinity 21; de uil in de boom (de boom heb ik zelf wat verder afgemaakt) komt van MJ-XXV. De kat komt van XL K.
Het spookhuis van m'n wijsvinger komt van BM-305 en het hekje van Infinity 21.


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...