Pagina's

woensdag 1 oktober 2014

Verbrand papier

Ik heb al veel 'burnt paper' mani's voorbij zien komen maar had het nog nooit zelf geprobeerd.

Ik heb m'n nagels eerst zwart gelakt met Sinful Colors - Black on black.
Vervolgens heb ik gelakt met Essence-Keep calm & go for a walk en daarna nog een beetje gesponsd met Essence-Meet my pumpkin.

Ik heb gestempeld met Mundo de Unas zwart en bruin en plate BM-311.

Op sommige plekken heb ik nog wat extra zwarte lak aangebracht en uiteindelijk heb ik wat zitten rommelen met een kwastje en aceton.
Na een gewone topcoat ben ik er nog met een matte topcoat van Miss Sporty overheen gegaan.


3 opmerkingen:

  1. super look ! amazing! love love love
    i have never did burnt nails :)
    could we follow each other ? thanks !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Bubica <3!
      I'm following you, I love your nails!

      Verwijderen
  2. you are welcome ! i have added you again on bloglovin so i can see all your manicure at one place !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...