Pagina's

zondag 26 oktober 2014

Zombies

Voor deze nagels ben ik begonnen met een basis van acrylverf.
Ik heb stippen gezet met zwart en wit en erop gedrukt met een plastic zakje. Hier zie je de techniek gedaan door Beaching Nails.
Vervolgens heb ik de achtergrond gestempeld (takken, grafstenen, hekje) met zwarte stempellak van Born Pretty store. Deze dekt wat minder dan die van Mundo de Unas zodat het wat meer naar de achtergrond zou gaan.
Onderaan heb ik wat zwarte crackle nagellak aangebracht.
Uiteindelijk ben ik met verdunde grijze acrylverf eroverheen gegaan en heb dat wat gedept met een doekje.
Hierna heb ik de zombies en handen gestempeld met Mundo de Unas - Black.
De plates die ik heb gebruikt zijn: HD01, HD04, MJ-XXV en Infinity Nails-21.



2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...