Pagina's

zondag 21 december 2014

Christmas water decals Born Pretty

Voor een review had ik water decals van Born Pretty Store uitgekozen.
Het was een hele tijd geleden dat ik water decals gebruikt heb.

Ik heb eerst een base gemaakt met acrylverf. Ik heb groene en witte acrylverf tegelijk met een sponsje aangebracht. Op de middelste vingers heb ik dit met rood gedaan.

Water decals aanbrengen gaat erg makkelijk. Je kunt het tussen natte vingers houden of in een bakje met water leggen. Ik zorg altijd dat de vingers waarmee ik het aanbreng en de nagel waarop het komt nat zijn zodat ik nog wat met de decal kan schuiven. Hierna eventueel nog met een doekje deppen zodat het water weg gaat.


De decals komen van Born Pretty sheet hot-198. Momenteel kost deze 2,61 dollar. Born Pretty Store heeft wereldwijd gratis verzending en met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op de andere nail art die ze hebben.



2 opmerkingen:

  1. Awww...this is soooo cute! Love the designs of the decals. This is so perfect for this coming Christmas!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...