Pagina's

woensdag 3 december 2014

Water Surfing technique en BP-03

Ik zag laatst een nieuwe techniek die Beaching Nails bedacht heeft.
De Water Surfing technique. Je brengt wat waterverf op je nagel aan en dept met huishoudfolie. Dit herhaal je een paar keer tot het er een beetje leuk uitziet. Als het droog is, ga je er met topcoat over en je krijgt een soort crackle effect. Het is zo leuk om te doen!!
Hier zie je haar video.

Ik kon het niet laten om er nog iets op te stempelen.
Ik heb plate BP-03 gebruikt van Born Pretty en ik heb dubbel gestempeld met Mundo de Unas black en daarna met blue (nr.4).




6 opmerkingen:

  1. Beautiful! I tried it and did wasn't working for me so I'm going to go buy some different paints because I love this technique so much!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much Serene! Did you also try different topcoats?

      Verwijderen
  2. Love it!!!! This is soooo pretty. Love the color combos and design. I find it unique but with class. Great job!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...