Pagina's

zondag 25 januari 2015

Alcohol Inks

Ik zag laatst op Facebook nail arts met alcohol inkt.
Ten Little Canvases maakte een tutorial met wat je er allemaal mee kunt doen. Klik hier voor het filmpje.
Ik vond het zo gaaf eruit zien dat ik ook meteen Alcohol Ink besteld heb. Ik heb het hier besteld en kreeg het na een paar dagen binnen.
Ik wilde het eerst op nepnagels uitproberen maar dat gaf geen geweldig effect. Op m'n eigen nagels ging het gelukkig een stuk beter. Ik heb ze eerst een laagje witte nagellak gegeven. Hierna ben ik met een sponsje met blauwe en roze inkt eroverheen gegaan. Door er met een kwastje dat in alcohol gedoopt is eroverheen te gaan, krijg je leuke effecten.

Hierna heb ik er nog op gestempeld met plate Tian Xin-21 en Mundo de Unas - Lilac.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...