Pagina's

dinsdag 6 januari 2015

Born Pretty plate BP-L003

Born Pretty store heeft nu ook grotere plates. Ik vind BP-L003 mooie designs hebben, m'n nagels zijn nu niet heel lang maar voor langere nagels zijn de afbeeldingen groot genoeg.

Deze afbeelding deed me aan De Stijl denken, daarom heb ik de rest erop aangepast.
De gele lak is Kleancolor - Neon Yellow.
De rode 2B Chrono - nr.07.
De blauwe is Miss Sporty - nr. 320.

Ik heb een stamping decal gemaakt van de afbeelding. Ik heb het met Mundo de Unas - black gestempeld en op de stempel laten zitten. Na een topcoat erover te hebben gedaan, heb ik het ingekleurd met acrylverf. Hierna weer een topcoat en toen dit droog was heb ik het van de stempel gehaald en op m'n nagel geplaatst.


BP-L003 kost 5,99 dollar, Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending en met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op de andere nail art die ze hebben.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...