Pagina's

dinsdag 20 januari 2015

Dance Legend Top Aquarelle

Toen O.P.I. met de sheer tints uitkwam was ik niet erg onder de indruk. Om de leadlight techniek te gebruiken mixte ik gewone nagellak met topcoat maar ik vond het niet geweldig werken.
Totdat ik laatst wat mani's zag met  Dance Legend Top Aquarelle. Die zagen er wel heel gaaf uit en ik heb een paar van deze topcoats besteld.
Ik vind ze helemaal geweldig. Ze zijn erg gepigmenteerd, dekken hierdoor goed en vallen erg op.

Ik heb eerst m'n nagels zwart gelakt en heb erop gestempeld met plate Infinity Nails 96 en Mundo de Unas - White.
Ik ben er alleen maar overheen gegaan met drie topcoats van Top Aquarelle en heb kleuren gekozen die met elkaar mengen. Dali (geel), Picasso (roze) en Rafael (donkerblauw).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...