Pagina's

maandag 19 januari 2015

ILNP Birefringence en BP-L003

Al heel lang zat ik te kwijlen als ik swatches van ILNP-Birefringence voorbij zag komen. Ik moest hem hebben en ohh wat is die mooi!! Ik heb hem gelakt over een zwarte base.
Fotograferen was alleen ramp. Na 140 foto's met verschillende belichtingen zat er geen één bij die ik super vond. Ik heb er drie gevonden die nog een beetje redelijk waren. De onderste twee zijn onder water genomen :-)

Ik heb gestempeld met plate BP-L003 van Born Pretty en Mundo de Unas - Black.



Onder water

Onder water


BP-L003 kost 5,99 dollar, Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending en met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op de andere nail art die ze hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...