Pagina's

vrijdag 13 februari 2015

Plate BP-50 hearts

Ik ben afgelopen week ziek thuis geweest vanwege de griep. Ik had gehoopt dat het 2 weekjes later zou komen zodat het mooi in de krokusvakantie kon vallen. Ik haat het namelijk als er op school van alles geregeld moet worden aan invallers. Maar je hebt het helaas niet voor het uitkiezen.

De base had ik zondag al gemaakt. Rood en in het midden roze gesponst. Ik wist nog niet goed wat ik ermee wilde gaan doen en aangezien ik toen al niet lekker was, heb ik het zo gelaten.

Vandaag kreeg ik plate BP-50 binnen, ik had deze niet voor Valentijnsdag verwacht, dus de hartjes kwamen perfect uit. Ik voel me nog niet lekker, dus ik heb het erg snel gedaan en niet eens een topcoat erover, maar ook deze plate stempelt weer erg lekker!



BP-50 kost 2,99 dollar, Born Pretty Store heeft wereldwijd gratis verzending en met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op de andere nail art die ze hebben.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...