Pagina's

woensdag 18 maart 2015

Fan brush

Afgelopen weekend was ik wat dingetjes aan het uitproberen op m'n bakmat. Niks ging eigenlijk zoals ik hoopte. Uiteindelijk pakte ik m'n fanbrush om te kijken of die er nog wat van kon maken  en ik was blij verrast. In het echt zijn ze nog mooier dan op de foto met meer kleurnuances.

Als ik stamping decals maak, gebruik ik ook vaak m'n bakmat. Het is van siliconen materiaal en dat vind ik fijn werken.
Ik ben eerst begonnen met een laag topcoat op de bakmat. Hierna heb ik wat witte, roze en paarse stippen met acrylverf gemaakt. Met de fanbrush ben ik er een paar keer overheen gegaan zodat het mengde. Vervolgens heb ik het geseald met weer een topcoat en toen dit zo goed als droog was heb ik het op m'n wit gelakte nagels geplaatst.

Ik heb gestempeld met Mundo de Unas - Red Wine en Pueen-72.

Ik heb het ook direct op m'n nagels geprobeerd maar ik vond het effect minder mooi dan het vooraf op de mat te maken.


2 opmerkingen:

  1. Handig om op een bakmat te werken. Mooie creatie trouwens weer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Cindy!! Ik heb 'm in een paar stroken gesneden, dan zit je niet met zo'n groot ding voor je.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...