Pagina's

zondag 8 maart 2015

Flakies

Flakies blijf ik iets aparts vinden. Het geeft zo'n leuk effect zonder dat je er iets voor hoeft te doen.
Er zijn de laatste tijd hele gave collecties uitgekomen maar ik blijf nog even bij m'n oude flakies die ik had.

Ik ben begonnen met een zwarte base van Sinful Colors - Black on black.
Ik ben er eerst overheen gegaan met Golden Rose - Scale Effect 15. Hier zitten ook wat blauwe flakies in.
Hierna ben ik eroverheen gegaan met Kleancolor - Chunky Holo Black. Ik weet niet wat er met dat lakje gebeurd is maar het heeft een hele oranje kleur gekregen (op de onderste foto zie je dat goed).

Ik heb gestempeld met Mundo de Unas - Black en plate Pueen Encore SE04B.
Hierna heb ik het mat gemaakt met Miss Sporty - Matte.

Het is zo leuk om telkens met je nagels te draaien en daardoor andere kleuren te zien. Op de foto's zie je dan ook hoeveel verschil de lichtinval kan geven.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...