Pagina's

woensdag 4 maart 2015

Pueen Encore SE04B

Ik had zin om m'n nagels te doen maar nog geen idee wat ik erop wilde maken.

Ik ben begonnen met een witte base. Ik ben eroverheen gegaan met alcohol inkt in roze en paars. Het was best een mooie base en had me voorgenomen om er iets kleins op te maken zodat de base goed te zien was. Nou ben ik niet echt van iets kleins dus na het doorzoeken van m'n plates heb ik gekozen voor Pueen Encore SE04B. Ik heb er stamping decals van gemaakt en ze met acrylverf ingekleurd. Van de base is niet zo heel veel meer te zien, maar ik vind ze best leuk geworden.


2 opmerkingen:

  1. pretty! is this free hand or stickers?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you!! I stamped it and colored it in with acrylic paints before I stamped it on my nails

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...