Pagina's

donderdag 23 april 2015

Koningsspelen - Koningsdag

Morgen vieren we de Koningsspelen op school. Ik had geen zin om aparte nagels te maken voor de Koningsspelen en Koningsdag, dus ben ik alvast voor Koningsdag gegaan.

M'n pink is gelakt met Sinful Colors - Black on black. De kroontjes heb ik gestempeld met Mundo de Unas oranje en plate Cheeky - Princess Charming.
De witte base is Sinful Colors - Snow me white. De oranje vlaggetjes op m'n ringvinger komen van Winstonia W211. Het Nederlandse vlaggetje komt van Nailways - Spring Time - Birthday Cake en daar heb ik een stamping decal van gemaakt.
De oranje slingers op m'n middelvinger komen van MoYou - Christmas Collection-05. De koning is van Cheeky - Princess Charming.
Op m'n wijsvinger heb ik het rood en blauw gesponst met acrylverf, de kroon komt van Cheeky - Princess Charming.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...