Pagina's

maandag 13 april 2015

Retro uilen

Dit zijn totaal niet mijn kleuren maar ik wilde al een tijdje iets retro's maken.
Plate Qgirl-036 vond ik wel een erg geschikte plate hiervoor. Ik ben dol op uilen, elk jaar ga ik in de lente met m'n vader in de buurt op pad om jonge uilen te spotten, want die jonkies zijn te schattig om te zien.

Ik ben begonnen met een witte base van Sinful Colors - Snow me white. Van de afbeeldingen heb ik stamping decals gemaakt door ze op de stempel te laten en in te kleuren met acrylverf. Nadat ik ze op m'n nagels had geplaatst heb ik nog stippen met een dotting tool en acrylverf gezet.


Plate Qgirl-036 kost 2,99 dollar. Born Pretty Store heeft wereldwijd gratis verzending en met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dat geldt ook op alle nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...