Pagina's

zondag 26 april 2015

Rock

Morgenavond ga ik naar een concert van Virgil & The Accelerators (Vata band).
Ik heb ze al een paar keer eerder gezien en het is helemaal mijn muziek. Zodra ze beginnen te spelen zit ik m'n psychedelische trip, zonder drugs! En nee, ik sta er niet als een malloot bij te dansen. M'n briljante luchtgitaar spektakel bewaar ik trouwens ook voor thuis, als er niemand is, haha.
Tot zover m'n spreekbeurt, nu de nagels!

De rode base is Sinful Colors - Cross my heart, de zwarte is Sinful Colors - Black on black.
De kleine gitaren op m'n pink komen van Apipila - L18.
De gitaarhalzen en de gitaar met vleugels komen van MoYou Roxy Collection - 01.
Het logo van de band heb ik eerst uitgeprint. Ik heb dit onder een plastic zakje gelegd, eerst een laagje topcoat aangebracht en toen daarop het logo overgetrokken met acrylverf. Ik probeerde het eerst nog met m'n nail art pennen maar die pakten niet goed meer.


2 opmerkingen:

  1. Ziet er stoer uit. Veel plezier. Ps er staat een oproep op mijn blog wat ik echt iets voor je vind. Geef je je op?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...