Pagina's

zaterdag 23 mei 2015

Born Pretty plate BP-40

Ik gebruik zelden afbeeldingen van rozen. Deze vond ik wel erg leuk want ik wilde ze inkleuren.
Het is best makkelijk te doen, ik heb de afbeelding met wit gestempeld. Met een kwastje en alcohol inkt heb ik het ingekleurd. Als je meer alcohol gebruikt kun je de inkt meer verdunnen.Omdat ik de basis zwart heb, zie je het bijna niet als je uitschiet. Door deze manier is het op de andere hand ook makkelijk te maken. Ik gebruik alcohol inkt van Adirondack en heb het hier besteld.


Plate BP-40 kost 2,99. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geld ook op de nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...