Pagina's

zondag 31 mei 2015

Born Pretty plate BP-L008

Deze plate staat vol met zoveel gave afbeeldingen, dat het lastig kiezen was waar ik mee wilde beginnen. Ik ben begonnen met de bovenste patronen.


Ik heb eerst m'n nagels wit gelakt. Toen dit droog was heb ik er wat stippen opgezet met lakken van  Dance Legend Top Aquarel, met huishoudfolie heb ik erop gedrukt zodat het een beetje ging mengen. Hierna heb ik gestempeld met Mundo de Unas black.


Born Pretty Store was ook zo lief om me deze knuckle rings te sturen. Ze zijn niet rekbaar maar ze pasten om elke vinger! Ik ben dol op ringen; vroeger had ik om elke vinger een ring, tegenwoordig hou ik het op een paar grotere. 


Voor onderstaande nagels ben ik weer aan de slag gegaan met alcohol inks. Deze techniek gebruik ik de laatste tijd vaak, het is ook echt zo leuk om te doen.
Ik heb m'n nagels eerst zwart gelakt met Sinful Colors - Black on black en gestempeld met Mundo de Unas wit. Hierna heb ik het ingekleurd. 


BP-L008 kost 5,99 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op de nail art.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...