Pagina's

zaterdag 9 mei 2015

Born Pretty Plate BP-L014

BP-L014 staat vol met mooie designs. Het kostte me moeite om een mooie nail art te maken. Ik heb uiteindelijk wel vier keer m'n nagels ermee gedaan, waarvan ik er twee laat zien. Aan de kwaliteit van de plate ligt het niet maar ik vind de designs zo mooi dat het me moeite kostte om de plate eer aan te doen op m'n nagels.


Ik wilde een beetje iets Oosters maken. Over een zwarte base heb ik twee lagen aangebracht met Polish me silly - Vino. Ik heb de helft van een afbeelding gestempeld met Teeez - Coffee to Go.
Met Miss Sporty heb ik een matte topcoat aangebracht.



Bij deze heb ik stamping decals gemaakt. Ik heb ze op de stamper laten zitten en ingekleurd met acrylverf. Na een topcoat heb ik ze op m'n nagels geplaatst.


BP-L014 kost 5,99 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op de nail art die ze hebben.


2 opmerkingen:

  1. Hmm dat matte is wel gaaf maar die gekleurde look is zo mooi. Echt prachtig en wat een werk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Cindy! Het is inderdaad wat werk, maar ik vind het altijd wel een ontspannend werkje. Soms maak ik ze van tevoren als ik bijv. net m'n nagels heb gedaan en weer zin heb om m'n nagels te doen, hihi.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...