Pagina's

woensdag 3 juni 2015

Born Pretty plate BP-69

De laatste tijd ben ik vaak aan het bellenblazen. M'n neefje heeft de leeftijd dat hij er dol op is. Een paar weken geleden had hij nog meer sop aan z'n lippen dan dat er bellen kwamen maar vond hij het prachtig om mijn bellen kapot te maken. Nu lukt het hem om zelf de bellen te blazen, met een verwonderd en stralend koppie als resultaat.

Over naar de nagels. De base is een zandlak van Catrice - C04 PLUMbeach.
Met Mundo de Unas black heb ik het meisje met de bellen gestempeld. Op m'n andere nagels heb ik de bellen nog een paar keer gestempeld. Met Dance Legend - Sulley heb ik nog wat stippen in de bellen gezet.

BP-69 kost 2,99 dollar. Born Pretty Store heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op de nail art.


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...