Pagina's

zaterdag 13 juni 2015

Born Pretty plate BP-L020

Ben je nog op zoek naar een goede lace plate, deze moet je hebben!

                                   

Het kost me wat moeite maar soms moet je het gewoon simpel houden. Dat heb ik bij deze dan ook gedaan. De rode base is 2B nr.7. Ik heb met Mundo de Unas Black gestempeld.


Nu weer eentje waar wat meer tijd is in gaan zitten, stamping decals. Ik heb de afbeelding gestempeld en op de stempel laten zitten. Met acrylverf heb ik de afbeeldingen ingekleurd. Toen dit droog was heb ik het op m'n nagels geplaatst die ik vooraf een witte base had gegeven.


In deze is aardig wat tijd gaan zitten maar ik ben niet zo blij met het eindresultaat. Ik ben begonnen met een lila base van Miss Sporty nr. 344. Met plakband heb ik de zijkanten afgeplakt en heb ik met een donkere paarse kleur gelakt van Miss Sporty nr. 500. Toen dit droog was heb ik weer het midden afgeplakt en heb ik gestempeld. Het eindresultaat vond ik niet zo heel gaaf dus heb ik nog wat striping tape aangebracht.

Plate BP-L020 kost momenteel 4,79 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending en met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op de nail art die ze hebben.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...