Pagina's

woensdag 5 augustus 2015

Born Pretty plate BPL-025

Ik vind dit zo'n schattige plate. Eigenlijk viel ik voor de katten onderaan maar had geen inspiratie om er iets aparts mee te maken. Voor de vogels had ik wel ideeën dus daar ben ik voor gegaan.


Ik vind dit net twee verschillende mani's in één. De witte en zwarte base zijn allebei van Sinful Colors. Op m'n pink en wijsvinger heb ik stamping decals gemaakt. Ik heb ze op de stempel laten zitten en ingekleurd met acrylverf. Na een topcoat heb ik ze op m'n nagels geplaatst.
De middelste afbeeldingen heb ik met wit gestempeld. Het hartje heb ik erna met acrylverf ingekleurd.



Voor deze ben ik begonnen met een witte base. Met een sponsje heb ik witte, blauwe en paarse acrylverf gesponst. Als je op de foto klikt is dit wat beter te zien.
Hierna heb ik gestempeld met Mundo de Unas - Black.


Plate BPL-025 kost 5,99 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op de nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...