Pagina's

maandag 17 augustus 2015

Plate MJ-38

Dit zijn weer nagels waarvan ik vooraf niet wist wat het ging worden.
Ik gebruik m'n duim altijd om te oefenen omdat die toch nooit op de foto komt. Ik had wat nagellak druppels op m'n duim gedaan en met een zakje erop gedrukt. Het zag er niet uit.
Met acrylverf had ik het wel vaker gedaan dus besloot ik om de rest van m'n nagels met acrylverf te doen. Dit is zo'n leuke techniek omdat je zulke leuke effecten krijgt, de clean up makkelijk is en elke nagel ziet er verschillend uit. Ik ben begonnen met een zwarte basis en daaroverheen topcoat. Toen alles droog was heb ik stippen gezet met witte, paarse en neon roze acrylverf. Vervolgens heb ik er met een zakje op gedrukt. 
Ik heb dit idee van Beaching Nails. Ze is zo creatief en komt met hele gave ideeën. Hier is haar video over deze techniek.

Natuurlijk moest ik er weer op stempelen, haha. Hoewel ik normaal alles vol stempel wilde ik dat nu de base goed te zien bleef.
Ik had net een prachtige documentaire gezien over een hele sterke vrouw met borstkanker. Ik huil zelden maar had nu wel natte ogen. Ik denk dat ik daarom bij de ogen ben uitgekomen. Ik heb er stamping decals van gemaakt en ze komen van plate MJ-XXXVIII.



1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...