Pagina's

woensdag 19 augustus 2015

Sail Amsterdam

Morgen ga ik naar Sail!
Ik ben er nog nooit geweest dus ben erg benieuwd. M'n vriend is er vaker geweest en heeft veel verstand van schepen (hij bouwt er zelf één) dus hij mag me alles uitleggen.

De blauwe base van m'n nagels is Miss Sporty nr. 320.
De afbeelding op m'n pink komt van Cheeky CH-49.
De afbeelding op m'n ringvinger is een stamping decal zodat ik deze goed recht kon plaatsen en komt van BM-XL21.
Het bootje op m'n middelvinger komt van MJ-XIX. En dan dat logo, pfff. Ik heb het eerst met acrylverf en daarna met een stift geprobeerd maar het was niet mooi. Dus maar voor de moeilijke manier gegaan. Op een bakmat had ik vooraf een topcoat aangebracht. De letters komen van plate XJ4. Ik heb ze op de stempel gelaten en de letters die ik nodig had heb ik een topcoat gegeven. Van de A heb ik de pootjes weggehaald zodat ik een driehoek kreeg en de I heb ik ook liggend gebruikt. Toen de topcoat droog was heb ik de letters goed gelegd op de bakmat en geloof me, dat is een @#&* klusje. Met een dotting tool, kwastje en pincet lagen ze uiteindelijk goed en ben ik er weer met een topcoat overheen gegaan zodat ik het als decal op m'n nagels kon plakken.
Het schip op m'n wijsvinger is een stamping decal en heb ik gemaakt met BM-H13.

O, en eindelijk is de nagel van m'n wijsvinger weer lang genoeg om zonder nepnagel door het leven te gaan sinds de breuk. Nooit verwacht, maar de nepnagel bleef erg goed zitten. Maar ik heb toch liever m'n natuurlijke nagel :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...