Pagina's

donderdag 24 september 2015

Albany Down

Morgenavond ga ik met m'n vriend naar een concert van Albany Down. We hebben ze vorig jaar voor het eerst gezien op Culemborg Blues en toen ik thuis vooraf naar ze aan het luisteren was, had ik al het vermoeden dat m'n vriend ze erg goed zou vinden. Dat bleek helemaal waar te zijn! Vorige week waren ze op radio Veronica, een week van tevoren had ik al een alarm op m'n telefoon gezet en ik had de livestream aan de tv gekoppeld.

Op naar de nagels. Ik wilde een accent nail doen die overeen kwam met hun album 'Not over yet'. Ik ben daar begonnen met een witte base. Hier heb ik witte, bruine en grijze acrylverf overheen gesponst. Ik heb gestempeld met Mundo de Unas - Black en plate Winstonia W205. Om het wat te vervagen heb ik nog wat grijs erover gesponst. De letters waren echt een ramp. Ik heb ze gestempeld met Nailways - Back to basics - 123 abc. Ik heb dit op de stempel laten zitten en de letters die ik nodig had, een topcoat gegeven en ingekleurd met zwarte acrylverf. Na weer een topcoat heb ik ze op m'n nagels geplaatst met een pincet. Echt een verschrikkelijk rotklusje en ik wilde het dan ook een paar keer opgeven, vooral toen ik de twee a's kwijt was, haha.
Bij de andere nagels ben ik ook begonnen met een witte base. Hier heb ik witte en bruine acrylverf op gesponst. M'n pink heb ik gestempeld met Pueen-62. M'n ringvinger met MoYou - Biker Collection 07 en m'n wijsvinger met Cheeky - Jumbo plate 5 Musical nails.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...