Pagina's

zaterdag 19 september 2015

Born Pretty plate BP-77

Een plate vol met geometrische afbeeldingen was wel een uitdaging voor mij want ik gebruik dit niet zo snel. Door het simpel te houden en gewoon met één kleur te stempelen kun je al mooie mani's maken. Maar toch vind ik het leuker om er altijd wat meer van te maken.

De base voor m'n skittle mani is van links naar rechts:
Catrice - Lucky in lilac, Paris Memories - Geurnagellak oranje (niet kopen, deze stained!!), Maybelline - Cool Blue, Essence - Yummy Gummy.
Ik heb in dezelfde kleurtoon met Mundo de Unas eroverheen gestempeld en dit heb ik uiteindelijk mat gemaakt.


Voor deze heb ik stamping decals gemaakt. De base is een lila kleur van M Nail Polish nr. 34. De afbeeldingen heb ik op de stempel met paars en rood ingekleurd. Na een topcoat met Essence sealing topcoat heb ik het op m'n nagels geplaatst. 

En nog een neon als laatste. De kleur was echt heel fel maar op de foto's is dat niet goed te zien. Ik ben begonnen met een witte base. Hierna heb ik er gele, roze en oranje stippen opgezet met Dance Legend Aquarelle Top Coat: Dali, Picasso en Gauguin. Met huishoudfolie heb ik erop gedrukt zodat de kleuren in elkaar over liepen. Ik heb hierna met Mundo de Unas - Black gestempeld.



Plate BP-77 kost momenteel 2,99 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending en met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...