Pagina's

zaterdag 12 september 2015

Born Pretty Store plate BPL-027

Voor deze nagels begon ik met een zwarte base van Sinful Colors - Black on black. Op de plate heb ik stippen gezet met licht en donker roze van Mundo de Unas. Ik heb het twee keer gescrapet en op m'n nagels gestempeld.



Voor deze nagels heb ik eerst een radial gradient gemaakt. Ik begon met een witte base. Op een sponsje heb ik in het midden een lichtroze stip gezet met Sally Hansen - Razz Berry. Hieromheen heb ik een donkere roze aangebracht P2 - Flashy. Dit heb ik een paar keer op m'n nagels gesponst. Hierna heb ik met Mundo de Unas - Black gestempeld.


Ten slotte ben ik begonnen met een zwarte base. Ik heb hier met wit overheen gestempeld. Na een matte topcoat heb ik het ingekleurd met alcohol inkt en heb ik weer een gewone topcoat aangebracht.

Plate BPL-027 kost momenteel 3,59 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg  je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op de nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...