Pagina's

donderdag 3 september 2015

MoYou Pro Collection-14

Deze afbeelding komt van MoYou - Pro Collection XL 14. Ik wilde er stamping decals van maken en had ze op 10 stempels zitten. Toen ik bezig was met inkleuren had ik eigenlijk niet meer zoveel zin want het werd te priegelig. Ik heb dus alleen de bloemen ingekleurd en wat stukjes met groen.
Gelukkig waren m'n nagels gewoon wit dus ik kan nog wat met de base doen.
Ik heb wat stippen gezet met witte, gele en rode acrylverf en heb met wat huishoudfolie erop gedrukt zodat het in elkaar overliep.
Na de topcoat heb ik de stamping decals erop aangebracht.


Hieronder zie je hoe de base eruit zag. Omdat de stamping decals er nog opkwamen had ik nog geen goede clean up gedaan.

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...