Pagina's

woensdag 2 september 2015

Pet'La - Flake no more

Eindelijk weer een nail art.
School is weer begonnen en omdat ik les geef aan drie groepen, is dit begin van het jaar even zwaar. Switchen tussen de stof, kinderen, roosters. Ook heb ik nog ICT taken dus m'n hoofd was een beetje vol. Helaas gaat dat ten koste van m'n creativiteit en waren m'n mani's niet echt het posten waard. Die van vandaag vind ik ook niet super maar het werd wel weer eens tijd om iets te posten :-)

Ik ben begonnen met een dieppaarse base van Only You - Out of the Blue (ik vind 'm paars) ik ben er overheen gegaan met een laagje Kiko-497. Deze heeft een hele mooie shimmer (zie de close up foto).
Ik heb gestempeld met plate Pet'La - Flake no More.
Op de plate heb ik Mundo de Unas - Gold en Teeez - Coffee to go met elkaar gemixt.



Hier zie je de shimmer beter van Kiko - 497.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...