Pagina's

donderdag 17 september 2015

Schoolreis

Jeeejjj morgen gaan we op schoolreisje. Drievliet is één van m'n favo parken voor een schoolreis. Genoeg leuke dingen voor jong en oud, niet te groot en voor ons niet al te ver rijden.
Sinds dit schooljaar heb ik een fanclubje :-) Donderdag en vrijdag geef ik groep 5 les en 's morgens bij de deur worden m'n nagels altijd eerst bestudeerd. Als ik ze op de andere schooldagen tegenkom vindt er ook altijd even een nailcheck plaats. En ik krijg tekeningen met mooie nail arts. Een hele blije juf dus!!

Ik moest dus wel  even m'n best doen op m'n schoolreis nagels.
Ik ben begonnen met een witte base en heb stamping decals gemaakt.
De linker drie komen van JR-9 (van MyOnline Shop) en de afbeelding op m'n wijsvinger komt van Cheeky Jumbo plate 4 - Top of the class. Op m'n duim heb ik een achtbaan van JR-9 maar die heb ik niet op de foto.
Om het nog wat vrolijker  te maken heb ik stippen gezet met een dotting tool en acrylverf.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...