Pagina's

woensdag 28 oktober 2015

Halloween - Zombies

Vorig jaar had ik ook zombie nagels gemaakt en dat vond ik zo leuk om te doen, dat ik dit jaar iets soortgelijks heb gemaakt.
Ik had zin om m'n nagels te doen maar wist nog niet wat ik wilde maken. Ik begon met een witte base omdat ik daar alle kanten mee op kan.
Toen ik besloot om zombie nagels te maken, heb ik met grijze nagellak wat streepjes gezet en dit met remover wat uitgeveegd. Hierna deed ik hetzelfde met zwarte nagellak.
Na een topcoat ben ik een achtergrond gaan stempelen met Sinful Colors - Black on black. Een huisje met BM-224 en verder nog wat takken, een hekje en grafstenen van verschillende plates. Met een crackle topcoat heb ik onderaan gelakt. Omdat ik het allemaal wat vager wilde, heb ik erg natte grijze acrylverf aangebracht en met een sponsje gedept.
Uiteindelijk heb ik nog zombies en een grafsteen gestempeld met Mundo de Unas - Black en plate MJ-XXV.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...