Pagina's

maandag 26 oktober 2015

Plate Y015

Zoals ik in m'n vorige post schreef, hadden we gisteren de date met een aantal meiden van de COTM. Het was ontzettend gaaf. Heerlijk de hele dag over nagels praten en shoppen voor nagellak met meiden die dezelfde passie delen. Zeker snel voor herhaling vatbaar!

Bij de Claire's kocht ik Purple uit de Liquid Metal collectie. Deze dekt al met één laag maar ik heb voor de zekerheid twee lagen aangebracht. Hij heeft een semi-matte finish en ik ben er helemaal verliefd op!

Ik heb erop gestempeld met Mundo de Unas - Black en plate Y015. Ik wilde het inkleuren omdat ik het anders wat saai vond. Ik was bang dat de alcohol inkt niet duidelijk zichtbaar zou worden maar het pakte heel goed!
Ik heb een matte versie en één met gewone topcoat geplaatst. Ik vind ze allebei eigenlijk wel leuk.



Twee lagen Liquid Metal - Purple en Poshé Topcoat
 Plate Y015 kost momenteel 2,59 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.

1 opmerking:

  1. Oh hij is wel erg mooi van Claires, mooie finish! En goede combinatie met die bloemen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...