Pagina's

woensdag 21 oktober 2015

Shattered glass

Ik wilde eens iets anders van Born Pretty proberen dan de stempels. Ik ben voor de folie gegaan en deze waren een flinke uitdaging. Ik kon niet zien wat de boven- of onderkant was. Het materiaal is wat anders dan gewone folie; als ik het pakte zaten er al snel afdrukken op m'n vingers.
Ik probeerde het eerst op m'n hele nagel maar omdat m'n nagels erg gebogen zijn, zie je al snel kreukels.

De laatste tijd zie ik vaak 'shattered glass nails' online voorbij komen; een trend uit Zuid Korea.
Ik begon met een zwarte base van Sinful Colors - Black on black. Na een topcoat heb ik folie lijm aangebracht. Ik heb de folie in stukjes geknipt en stukje voor stukje random op m'n nagels geplaatst. Heel makkelijk en leuk om te doen. Het is erg leuk als je je nagels beweegt hoe het licht er telkens op valt.



Bij onderstaande foto heb ik de folie wel echt als transfer folie gebruikt. Omdat ik geen kreukels wilde, heb ik de folie lijm alleen verticaal in het midden aangebracht. Even de folie erop drukken en het zat er prima op.


De holo nail foil kost momenteel 3,22 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending en met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geld ook op alle nail art.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...