Pagina's

zondag 8 november 2015

Alcohol inks en MoYou Princess 13

Ik had zo'n zin om m'n nagels te doen maar weer geen idee wat ik wilde. In dat soort gevallen begin ik met een witte base zodat ik daarna alle kanten op kan.
Ik had zin om met waterverf te spelen, ik heb dat vaker gedaan maar deze keer ging het voor geen meter. Het voordeel van waterverf is dat je het met water er meteen weer af kan spoelen.
Dus ik had weer m'n witte base. M'n potje neon roze die ik laatst bij Claire's had gekocht stond nog voor me. Na dit aangebracht te hebben koos ik voor alcohol inks. Ik blijf dit zo leuk vinden. Ik heb blauw en roze aangebracht en met een kwastje met alcohol wat zitten deppen.
Hierna heb ik gestempeld met Mundo de Unas - Black en plate MoYou - Princess Collection-13


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...