Pagina's

donderdag 19 november 2015

Catrice - Glitterazzi

Met al die 'shattered glass' nagels die telkens voorbijkomen dacht ik ineens aan dit lakje. Catrice - Glitterazzi had ik wel eens eerder gebruikt, maar zo lang geleden dat ik niet meer goed wist wat ik ervan vond. Aangezien ik er toen geen foto's van had gemaakt had ik het vermoeden dat ik 'm niet helemaal top vond.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
De zwarte base is Sinful Colors - Black on black. Glitterazzi is stroperig en na een laag zit er niet erg veel folie op de nagels. Ik besloot daarom om het eerst op een sponsje aan te brengen en daarna op de nagels te drukken. En *poef* daar is je glittah! Ik heb het twee keer op deze manier op de nagels gedaan en het was flink bedekt.
Omdat het een soort folie is, hebben ze geen zin om helemaal plat op de nagels te zitten. Na twee dikke lagen topcoat was dat  probleem redelijk verholpen.
Ik ben blij dat ik deze lak een herkansing heb gegeven want ik vind 'm best gaaf. Foto's nemen was erg lastig maar overal waar ik kwam checkte ik de lichtval op m'n nagels want het heeft zoveel kleur!




2 opmerkingen:

  1. Geen nailart? Haha, t is wel een mooie opvallende topper.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ik had er later wel op gestempeld. Maar ik had het met zwart gedaan en daar was niks van te zien :-D

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...