Pagina's

dinsdag 29 december 2015

RIP Lemmy

Ik wist niet wat ik las vannacht 'Lemmy van Motörhead overleden'. Na wat verschillende sites bezocht te hebben drong het tot me door dat het geen grap was.
Ik hou van mensen die hun eigen gang gaan en de dingen doen die ze zelf willen. Die man heeft pas geleefd en twee dagen na de constatering van kanker overleden is eigenlijk wel een hele mooie dood!

Eén keer heb ik ze op een festival gezien maar Kiss overlapte voor een deel. Omdat ik allebei de bands wilde zien ben ik in het midden gaan staan en concentreerde ik me het ene nummer op Motörhead en het andere nummer op Kiss, haha.
Ook trad er dat festival een band op waarvan ik iemand kende, met hem ben ik nog backstage gesneakt maar helaas geen Lemmy gezien.

Op naar de nagels!
Vannacht in bed nam ik m'n map door met swatches van m'n plates op zoek naar een schoppen aas want Ace of Spades is een grote hit van ze. Gelukkig vond ik er één op XL-U.
De twee kleine gitaren komen van Apipila L18. De gitaren op m'n middel- en wijsvinger komen van MoYou Roxy Collection-01.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...