Pagina's

woensdag 2 december 2015

Sinterklaas

Elk jaar baal ik weer dat er zo weinig voor m'n nagels te vinden is over Sinterklaas. Het is natuurlijk logisch omdat het een Nederlands feest is. Ik heb van alles geprobeerd: stickers, washi tape, alcohol printjes, overtrekken, freehand. Maar het werd allemaal niet mooi.
Gelukkig heeft Dashica een paar afbeeldingen op haar plates, maar omdat ik die elk jaar gebruik wilde ik weer eens iets anders ermee verzinnen en dat lukte gelukkig!

Op de middelste vingers heb ik een gradient met lichtblauwe en blauwe nagellak gemaakt.
Ik heb de maan gestempeld met HD07. De takken komen van HD01. De piet komt van SdP-93 en het dak heb ik nog wat verder getekend.
Het paard komt van Mash-42 en de Sint van SdP-93. Het dak heb ik zelf getekend.

Op de buitenste nagels heb ik stamping decals gemaakt met plate SdP-18.


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...