Pagina's

maandag 14 december 2015

Ugly Christmas sweaters

Eerlijk gezegd heb ik zelf nog geen Ugly Christmas Sweater maar ik wil er dit jaar wel een kopen. Een heerlijk excuus om met de kerst lekker een trui aan te hebben in plaats van helemaal opgedirkt. Ik hou wel van comfort :-D Of toch een beetje opgedirkt en de trui voor 's avonds op de bank... Ik ben er nog niet helemaal uit.

Qua kleur heb ik m'n nagels dit keer wat simpel gehouden.
De base vond ik al mooi genoeg, dit is Apple of my eye van Color Club.
Ik heb niet perfect recht gestempeld maar ik had geen zin/tijd om er eerst decals van te maken.
Uiteraard heb ik weer Mundo de Unas - White gebruikt. De plates van links naar rechts zijn:
Infinity Nails-36
VL-1
Winstonia W222
BP-01


4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...