Pagina's

zondag 24 januari 2016

Born Pretty plate BPL-032

Deze plate is erg leuk voor kerst. Omdat ik 'm na kerst kreeg heb ik andere afbeeldingen gebruikt.

Deze heb ik gestempeld met roze, rode en paarse stempellak. De accent nagel is een stamping decal. Ik heb deze gestempeld met wit en op de stempel gelaten. Ik heb het ingekleurd met acrylverf, na een topcoat heb ik het op m'n nagel geplaatst.


De base voor deze is Color Club - Cold Metal. Ik heb met wit gestempeld en dit met verschillende kleuren alcohol inks ingekleurd.

Plate BPL-032 kost momenteel 3,99 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op de nail art.


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...